logo


  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie 2022
    • Zdravotnícky asistent - denné
    • Kritéria prijímacieho konania ZA 2022 AKTUÁLNE
    • USMERNENIE K PRIHLÁŠKE NA PRIJÍMACIE KONANIE 2022
    • Kritéria prijímacieho konania PS/ZA 2023/2024
    • Sanitár 2022
    • Oznam o konaní SAN 2022
    • Podmienky prijatia SAN 2022
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie 2% DAŇ
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2022
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov
    • Zabudli ste heslo?
    • Nepamätáte si používateľské meno?
    • Vytvoriť účet

logo

  • Domov
  • O škole
  •  facebook facebook
  • Projekt IROP-Z-302021K060-223-14
  • Kontakt
  • Webmail
  • Žiacka knižka
  • Rozvrh hodín - SUPLOVANIE
  • Rozvrh hodín
29 okt2021

INTENZÍVNY ERASMUS

Written by Aďa Myšičková.

Prvé októbrové týždne, od 2.10.2021 do 16.10. 2021, sa 12 vybraných žiakov štvrtých ročníkov: Zuzana Daňová, Veronika Miškovská, Richard Majerčák, Denis Bednár, Lenka Dulovičová, Viktória Chovanová, Natália Gulová, Tamara Šidelská, Simona Moučková, Viktória Banovičová, Patrícia Bukovinská a Gabriela Gabrišová – zúčastnilo 1. turnusu mobility projektu ERASMUS v svetoznámom kúpeľnom meste Karlove Vary.

Počas intenzívnych 2 týždňov vykonávali odbornú stáž na pridelených oddeleniach Karlovarskej krajskej nemocnice a. s. . Každý z účastníkov mobility mal možnosť päť dní pracovať aj na jednotlivých úsekoch OAIM (oddelenia anesteziológie, resuscitácie a intenzívnej medicíny), kde sa na jej lôžkovej časti vykonáva komplexná starostlivosť o pacientov s akútnym kritickým ochorením, ako chirurgickej tak aj internej povahy. Žiaci na tomto oddelení mali možnosť pod vedením skúseného personálu asistovať alebo priamo vykonávať špecifické výkony, ku ktorým sa v domácich podmienkach dostanú veľmi zriedka alebo vôbec. Išlo napríklad o celkový kúpeľ pacienta na umelej pľúcnej ventilácii, odsávanie zo zaistených a nezaistených dýchacích ciest, odbery krvi z periférnych arteriálnych vstupov, príprava sterilného stolíka na rôzne malé chirurgické zákroky, spolupráca pri kardioverzii, napájaní pacienta na dialyzačný prístroj a podobne. Účastníci mobility tu mali možnosť vidieť moderné technické vybavenie, vrátane prenosného RTG a ultrazvukového prístroja, potrubnej pošty alebo prístroja na vyhodnocovanie ASTRUPU priamo na oddelení. Okrem daného oddelenia, žiaci v ďalších pracovných dňoch vykonávali odbornú stáž aj na štandardných ošetrovateľských jednotkách chirurgického, ortopedického, neurologického, urologického, traumatologického a kardiologického oddelenia. Prax na uvedených pracoviskách dala našim žiakom príležitosť dokázať svoje profesionálne schopnosti a pracovať v konkurencii zástupcov Karlovarskej zdravotníckej školy.Na základe pozitívnych hodnotení od vedúcich sestier jednotlivých oddelení môžeme povedať, že naši ani v tomto smere nesklamali a dôstojne reprezentovali Poprad svojím aktívnym a zodpovedným prístupom.

Počas voľnočasových aktivít účastníci mobility navštívili niektoré z mnohých atrakcií typických pre Karlove Vary, ako napríklad významné sklárne MOSER, ktoré sú známe ručnou sklárskou výrobou aj pre súčasné kráľovské rodiny, celoročnú expozíciu Vianočného domu, stredoveký hrad Loket, najznámejšie vyhliadky (Goethovu a Diana), vrátane Motýlieho domu. Poznávanie Karlových Varov sa pravdaže nezaobišlo ani bez exkurzie do podzemnej Vřídelnej kolonády a kaplnky svätej Magdalény.

Na základe uvedených skutočností môžeme povedať, že spomínaná mobilita poskytla jednotlivým účastníkom aj ich odbornému dozoru ( Mgr. J. Dunajčanovej a Mgr. A. Myšičkovej ) nielen nové neoceniteľné odborné poznatky a skúsenosti, ale zároveň potvrdila Konfuciovu myšlienku a to že: „Človek má tri cesty, ako múdro konať. Najskôr premýšľaním: To je tá najušľachtilejšia. Druhá napodobovaním: To je tá najľahšia. Tretia skúsenosťou: To je tá najtvrdšia“.

Mgr. Andrea Myšičková
odborný koordinátor projektu

  • Erasmus_Karlove_vary_02
  • Erasmus_Karlove_vary_03
  • Erasmus_Karlove_vary_04
  • Erasmus_Karlove_vary_05
  • Erasmus_Karlove_vary_06
  • Erasmus_Karlove_vary_07
  • Erasmus_Karlove_vary_08
  • Erasmus_Karlove_vary_09
  • Erasmus_Karlove_vary_10
  • Erasmus_Karlove_vary_11
  • Erasmus_Karlove_vary_12
  • Erasmus_Karlove_vary_13
  • Erasmus_Karlove_vary_14
  • Erasmus_Karlove_vary_15
  • Erasmus_Karlove_vary_16
  • Erasmus_Karlove_vary_17
  • Erasmus_Karlove_vary_18
  • Erasmus_Karlove_vary_19
  • Erasmus_Karlove_vary_20
  • Erasmus_Karlove_vary_21
  • Erasmus_Karlove_vary_22
  • Erasmus_Karlove_vary_23
  • Erasmus_Karlove_vary_24
  • Erasmus_Karlove_vary_25
  • Erasmus_Karlove_vary_26
  • Erasmus_Karlove_vary_27
  • Erasmus_Karlove_vary_28
  • Erasmus_Karlove_vary_29
  • Erasmus_Karlove_vary_30
  • Erasmus_Karlove_vary_31
  • Erasmus_Karlove_vary_32
  • Erasmus_Karlove_vary_33
  • Erasmus_Karlove_vary_34
  • Erasmus_Karlove_vary_35
  • Erasmus_Karlove_vary_36

Vytlačiť E-mail

04 okt2021

Aktuálne informácie 4.10.2021

Written by Miro Bednár.

foto studenti 13Od 1.októbra 2021 sa naša škola nachádza v oranžovej fáze školského COVID semaforu. Oranžová fáza predstavuje stav, kedy je v škole minimálne jeden potvrdený prípad na ochorenie COVID-19.

Žiaci, u ktorých bolo potvrdené ochorenie COVID-19, majú prerušenú dochádzku do školy a sú v izolácii. Domáca izolácia trvá 10 dní od dátumu vykonania PCR-RT testu s pozitívnym výsledkom, pokiaľ sa počas posledných troch dní tejto doby u tejto osoby nevyskytol ani jeden z klinických príznakov ochorenia COVID-19. Aj osoby v úzkom kontakte s pozitívne testovanou osobou majú prerušenú dochádzku do školy a sú v karanténe - okrem tých, ktorí si uplatňujú výnimku z karantény. Karanténa trvá 10-dní. Pokiaľ bude výsledok RT-PCR testu vykonaného najskôr v 5. deň karantény negatívny a žiak nemá žiadne príznaky COVID-19, karanténa môže byť ukončená po 7 dňoch.

Pozitívne testovaná osoba a úzke kontakty, u ktorých sa prejavili príznaky ochorenia COVID-19 počas izolácie/karantény postupujú podľa usmernení všeobecného lekára pre deti a dorast alebo regionálneho úradu verejného zdravotníctva.

Ak sa osoba pozitívna na ochorenie COVID-19 vyskytne v domácnosti žiaka, zostáva v karanténe len tento žiak. Trieda žiaka pokračuje v prezenčnom vyučovaní. Ak je osoba v domácnosti žiaka v karanténe (je úzky kontakt inej pozitívnej osoby), žiak môže chodiť do školy do momentu, pokiaľ sa u osoby nepotvrdí ochorenie COVID-19. Rodič má povinnosť nahlásiť karanténu žiaka škole a všeobecnému lekárovi pre deti a dorast, ktorý na jeho karanténu dohliada.

Vyučovanie v triedach, ktoré sú v karanténe prebieha dištančnou formou, s výnimkou praktického vyučovania žiakov, ktorí si uplatnili výnimku z karantény.

Poprad,4.10.2021
Mgr. Miroslav Bednár, r.š.

Vytlačiť E-mail

10 sep2021

Aktuálne informácie platné od 13.septemra 2021

Written by Miro Bednár.

Education photo 04

Vážení rodičia, študentky a študenti,

Od pondelka, 13.septemra 2021 sa okres Poprad v rámci Covid automatu zaraďuje do 1.stupňa ohrozenia (červená farba). V tomto zaradení je povinné nosenie respirátora v interiéri a rúška v exteriéri. Výnimky pri nosení respirátora tvoria (okrem iných):

  • žiaci v škole,
  • pedagogickí zamestnanci v rámci výchovno-vzdelávacieho procesu.

Nosenie respirátora v škole je teda dobrovoľné, ale naďalej budeme vyžadovať dôsledné dodržiavane doterajších opatrení – ranný filter, dezinfekcia, potvrdenia o bezpríznakovosti po každom prerušení dochádzky žiaka do školy v trvaní viac ako tri dni a karanténne opatrenia v prípade zistenia osoby pozitívnej na ochorenie COVID-19. Pri karanténnych opatreniach platia od 9.septemra nové pravidlá – aktualizovanú verziu Školského semaforu nájdete na webovom sídle www.minedu.sk/skolsky-semafor/

Mgr. Miroslav Bednár
riaditeľ školy

Vytlačiť E-mail

08 sep2021

Riaditeľské voľno

Written by Stano Čopík.

Education photo 51Pri príležitosti návštevy Svätého otca Františka a rozhodnutím zriaďovateľa VUC Prešov udeľuje riaditeľ školy na utorok 14. septembra 2021 RIADITEĽSKÉ VOĽNO.

Vytlačiť E-mail

03 sep2021

DOMÁCE SAMOTESTOVANIE

Written by Stano Čopík.

Education photo 50Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu aktualizovalo školský semafor. Poprosím rodičov aby venovali pozornosť najmä sekcii SAMOTESTOVANIE (str.8), kde nastali najvýraznejšie zmeny. Žiak dostane IBA 5ks samotestov a testy budú distribuované v priebehu nasledujúcich týždňov.

adobe semafor verzia 1.1

Vytlačiť E-mail

31 aug2021

Informácie k začiatku školského roka 2021/2022

Written by Stano Čopík.

Education photo 07Vážení rodičia, milé študentky a študenti,

Začína nový školský rok 2021/2022. Vzhľadom na pretrvávajúcu epidemiologickú situáciu sa budeme riadiť Školským semaforom – dokumentom vydaným Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR ( www.minedu.sk/skolsky-semafor).

Najdôležitejšie pokyny:

  • pri vstupe do budovy školy sa bude vykonávať ranný filter – kontrola telesnej teploty a dezinfekcia rúk, • pri vstupe do budovy školy aj počas pobytu v interiéri školy je povinnosťou mať ochranné RÚŠKO alebo iné prekrytie horných dýchacích ciest,

 

  • podľa Školského semaforu je žiak povinný pri prvom nástupe do školy odovzdať podpísané Písomné prehlásenie o bezpríznakovosti. Prehlásenie podpisuje (vyplňuje) zákonný zástupca neplnoletého žiaka alebo plnoletý žiak. Prehlásenie môžete vyplniť elektronicky prostredníctvon EDUPAGE (po prihlásení v sekcii Žiadosti a vyhlásenie si vytvoríte nové vyhlásenie a odošlete ho) alebo ho nájdete nižšie a vyplníte ho fyzicky. Pre študentov nastupujúcich do prvého ročníka je potrebné aby rodič resp. zákonný zástupca vyplnil tlačivo fyzicky a žiak ho priniesol zo sebou do školy.

adobePrehlásenie o bezpríznakovosti

  • po každom prerušení dochádzky žiaka do školy v trvaní viac ako tri dni predkladá zákonný zástupca neplnoletého žiaka alebo plnoletý žiak rovnaké Písomné prehlásenie o bezpríznakovosti.

 

  • ak sa v triede zistí osoba pozitívna na ochorenie COVID-19, pôjdu žiaci danej triedy do 14-dňovej karantény a budú sa vyučovať dištančne. Na karanténu si môžu žiaci uplatniť výnimku – písomne, prostredníctvom tlačiva Oznámenie o výnimke z karantény, ktoré nájdete nižšie

adobe Oznámenie o výnimke z karantény

  • ďalšie pokyny a informácie budú žiakom poskytnuté na úvodných triednických hodinách

 

Otvorenie školského roka pre externé štúdium v odbore SANITÁR je 2.9.2021 o 14:00 v budove školy. Podmienky pri vstupe platia rovnaké ako pre denné štúdium. Prehlásenie vypíšu študenti pri vstupe do školy.

Mgr. Miroslav BEDNÁR, r.š.

Vytlačiť E-mail

26 aug2021

Začiatok školského roka 2021/2022

Written by Stano Čopík.

Education photo 50Oznamujeme žiakom, že slávnostné otvorenie školského roka 2021/2022 sa uskutoční vo štvrtok 2. septembra 2021 o 9.00 h v priestoroch školy. Ďalšie pokyny k otovreniu školského roka dostanete v pondelok. 

Mgr. Miroslav Bednár, r.š.

Vytlačiť E-mail

07 júl2021

Fungovanie školy počas leta 2021

Written by Stano Čopík.

Education photo 12Počas letných prázdnin je škola otvorená denne od 8:00 do 12:00, v prípade potreby volate na telefónne čísla uvedené na výveske resp. stránke školy.

Vytlačiť E-mail

17 jún2021

NAJ ONLINE učiteľ PSK

Written by Miro Bednár.

Milá študentka, milý študent!

Prešovský samosprávny kraj hľadá Naj online učiteľov PSK!

Chceš sa poďakovať svojim kreatívnym učiteľom, ktorí dokázali zmeniť vyučovanie cez internet na nezabudnuteľný zážitok? Hľadáme naj online učiteľov, ktorí sa najlepšie vysporiadali s touto situáciou a dokázali aj naďalej zaujímavo a efektívne naučiť nové veci. Preto sme vytvorili špeciálnu kategóriu ocenenia NAJ ONLINE UČITEĽ. V rámci tej je naším zámerom oceniť prácu učiteľov, ktorí počas uplynulého „covidového“ školského roka vniesli do online vyučovania špeciálny, originálny, povzbudzujúci prístup k učeniu či inovácie a dokázali zmeniť vzdelávanie cez internet na úžasné dobrodružstvo.

Nominácie (môže to byť aj viac nominácií) do súťaže NAJ ONLINE UČITEĽ PSK posielaš ty, študent! Informácie o súťaži nájdeš na weboch a sociálnych sieťach. Teda v online priestore.

Nominácie na tých najpokrokovejších“ online učiteľov nám môžeš posielať najneskôr do 16. augusta 2021 do 23:59 hod. na email Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Oceňovanie by sa malo uskutočniť v zmenšenom formáte na Úrade PSK v priebehu septembra 2021, resp. začiatkom októbra (5.10. – svetový deň učiteľov).

Tešíme sa na tvoje nominácie.

Podmienky k nominovaniu:

Naj online učiteľ je potrebné posielať nominácie na emailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. do 16. augusta 2021 do 23:59 hod. Do textu emailu je potrebné uviesť: meno nominovaného učiteľa, školu s adresou a zdôvodnením nominácie (Prečo nominuješ daného učiteľa. Čím ťa zaujal na hodinách a prečo boli jeho hodiny inovatívne, progresívne, zaujímavé, náučné, kreatívne a nezabudnuteľné. Pomôže Ti v tom návrh na ocenenie viď príloha). Ak máš k dispozícii zaujímavú dokumentáciu k danému učiteľovi, môžeš ju pripojiť do prílohy. Ďakujeme, že si nájdeš čas a budeš nominovať!

S pozdravom Odbor školstva v Prešovskom samosprávnom kraji.

plagat naj ucitel WEB

Vytlačiť E-mail

04 jún2021

Predĺženie ISIC a dopravná licencia

Written by Stano Čopík.

Nastal čas, kedy je potrebné si predĺžiť platnosť preukazu ISIC a dopravnej licencnie pre potreby Vášho cestovania aj počas prázdnin. Nakoľko je na Slovensku mnoho dopravcov, ktorí si vykladajú pravidlá po svojom, je potrebné pre bezproblémové cestovanie urobiť nasledovné:

  1. zakúpiť si známku 09/2022 v hodnote 10€ (alebo u p. Čopíka, alebo osobne na www.objednaj-preukaz.sk)
  2. predĺžiť si dopravnú licennciu zaslaním SMS a priložením k školskému terminálu (u p. Čopíka) resp pomocou APP-ky UBIAN (podrobné informácie na www.preukazstudenta.sk) 

V prípade nejasností sa prosím zastavte u p. Čopíka.

plagat ISIC EURO revalidacia 2022 A3 05 2021

 

Vytlačiť E-mail

Ďalšie články...

  • Rozlúčka so 4-tákmi
  • Oznam maturantom
  • Oznam pre študentov v odbore Sanitár
  • Prosba pre prijatých uchádzačov
  • Výsledky prijímacieho konania pre školský rok 2021/2022
  • Oznam riaditeľa školy 9.5.2021
  • Prijímacie konanie - červený okres
  • OZNAM PRE UCHÁDZAČOV O ŠTÚDIUM - aktualizované informácie
  • Oznam maturantom
  • OZNAM riaditeľa školy – 30.apríl 2021
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Rýchle menu

  • Pokyn RŠ počas COVID
  • Vnútorný školský poriadok
  • 2% z daní - 2022
  • História školy
  • Praktická sestra - o odbore
  • Zdravotnícky asistent DENNÉ - prijímačky 2022
  • Sanitár - podmienky prijatia 2022
  • Ochrana osobných údajov
  • Kedy máme prázdniny

facebook

Partneri

 

facebook

 

aszssr

Meniny má ...

Dnes : Helena
Zajtra : Lýdia
Pozajtra : Anabela

Info o projekte

otvoreny list

Priepustka

priepustka-S

dobryanjel120x240

poprad

Built with HTML5 and CSS3
- Copyright © 2014 WHALE

Powered by Warp Theme Framework
  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie 2022
    • Zdravotnícky asistent - denné
    • Kritéria prijímacieho konania ZA 2022 AKTUÁLNE
    • USMERNENIE K PRIHLÁŠKE NA PRIJÍMACIE KONANIE 2022
    • Kritéria prijímacieho konania PS/ZA 2023/2024
    • Sanitár 2022
    • Oznam o konaní SAN 2022
    • Podmienky prijatia SAN 2022
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie 2% DAŇ
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2022
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov