logo


  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie 2022
    • Zdravotnícky asistent - denné
    • Kritéria prijímacieho konania ZA 2022 AKTUÁLNE
    • USMERNENIE K PRIHLÁŠKE NA PRIJÍMACIE KONANIE 2022
    • Kritéria prijímacieho konania PS/ZA 2023/2024
    • Sanitár 2022
    • Oznam o konaní SAN 2022
    • Podmienky prijatia SAN 2022
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie 2% DAŇ
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2022
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov
    • Zabudli ste heslo?
    • Nepamätáte si používateľské meno?
    • Vytvoriť účet

logo

  • Domov
  • Info
  • Informácie o spracovaní OÚ
  •  facebook facebook
  • Projekt IROP-Z-302021K060-223-14
  • Kontakt
  • Webmail
  • Žiacka knižka
  • Rozvrh hodín - SUPLOVANIE
  • Rozvrh hodín
28 máj2018

Informácie o spracovaní OÚ

Written by Stano Čopík.

Informácie o spracúvaní osobných údajov 

Prevádzkovateľ: Stredná zdravotnícka škola Poprad 

zastúpený: Mgr. Miroslav Bednár, riaditeľ

IČO: 606791 

(ďalej len .prevádzkovateľ) 

je prevádzkovateľom podľa zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,zákon NR SR č. 18/2018 Z. z."). 

Prevádzkovateľ spracúva len také osobné údaje, ktoré svojim rozsahom a obsahom zodpovedajú účelu ich spracúvania a sú nevyhnutné na jeho dosiahnutie. Prevádzkovateľ spracúva a využíva osobné údaje výlučne spôsobom, ktorý zodpovedá účelu, na ktorý boli zhromaždené, pričom údaj o účele môže byť obsiahnutý v súhlase dotknutej osoby alebo ustanovený priamo vykonateľným právne záväzným aktom Európskych spoločenstiev, medzinárodnou zmluvou, ktorou je Slovenská republika viazaná, zákonom o ochrane osobných údajov alebo osobitným zákonom. 

V zmysle§ 21 zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. dotknutá osoba má právo získať od prevádzkovateľa potvrdenie o tom, či sa spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Ak prevádzkovateľ takéto osobné údaje spracúva, dotknutá osoba má právo získať prístup k týmto osobným údajom a informácie o 

a) účele spracúvania osobných údajov,

b) kategórii spracúvaných osobných údajov,

c) identifikácii príjemcu alebo o kategórii príjemcu, ktorému boli alebo majú byť osobné údaje poskytnuté, najmä o príjemcovi v tretej krajine alebo o medzinárodnej organizácii, ak je to možné,

d) dobe uchovávania osobných údajov; ak to nie je možné, informáciu o kritériách jej určenia,

e) práve požadovať od prevádzkovateľa opravu osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby, ich vymazanie alebo obmedzenie ich spracúvania, alebo o práve namietať spracúvanie osobných údajov,

f) práve podať návrh na začatie konania podľa §100,

g) zdroji osobných údajov, ak sa osobné údaje nezískali od dotknutej osoby

h) existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania podľa § 28 ods. 1 a 4; v týchto prípadoch poskytne prevádzkovateľ dotknutej osobe informácie najmä o použitom postupe, ako aj o význame a predpokladaných dôsledkoch takého spracúvania osobných údajov pre dotknutú osobu.

Dotknutá osoba má právo byť informovaná o primeraných zárukách týkajúcich sa prenosu podľa § 482 ods. 2 až 4, ak sa osobné údaje prenášajú do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii. 

Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť dotknutej osobe jej osobné údaje, ktoré spracúva. Za opakované poskytnutie osobných údajov, o ktoré dotknutá osoba požiada, môže prevádzkovateľ účtovať primeraný poplatok zodpovedajúci administratívnym nákladom. Prevádzkovateľ je povinný poskytnúť osobné údaje dotknutej osobe spôsobom podľa jej požiadavky. 

 Sprostredkovateľmi spoločnosti pri spracúvaní osobných údajov sú tieto subjekty: 

Zodpovedná osoba 

V zmysle § 44 zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. prevádzkovateľ určil zodpovednú osobu: Stanislav Čopík, ktorá 

a) poskytuje informácie a poradenstvo prevádzkovateľovi alebo sprostredkovateľovi a zamestnancom, ktorí vykonávajú spracúvanie osobných údajov, o ich povinnostiach podľa tohto zákona, osobitných predpisov alebo medzinárodných zmlúv, ktorými je Slovenská republika viazaná, týkajúcich sa ochrany osobných údajov,

b) monitoruje súlad s týmto zákonom, osobitnými predpismi alebo medzinárodnými zmluvami, ktorými je Slovenská republika viazaná, týkajúcimi sa ochrany osobných údajov a s pravidlami prevádzkovateľa alebo sprostredkovateľa súvisiacimi s ochranou osobných údajov vrátane rozdelenia povinností, zvyšovania povedomia a odbornej prípravy osôb, ktoré sú zapojené do spracovateľských operácií a súvisiacich auditov ochrany osobných údajov,

c) poskytuje na požiadanie poradenstvo, ak ide o posúdenie vplyvu na ochranu osobných údajov a monitorovanie jeho vykonávania podľa § 42, 

d) spolupracuje s úradom pri plnení svojich úloh,

e) plní úlohy kontaktného miesta pre úrad v súvislosti s otázkami týkajúcimi sa spracúvania osobných údajov vrátane predchádzajúcej konzultácie podľa § 43 a podľa potreby aj konzultácie v iných veciach.

Zodpovedná osoba pri výkone svojich úloh náležite zohľadňuje riziko spojené so spracovateľskými operáciami, pričom berie do úvahy povahu, rozsah, kontext a účel spracúvania osobných údajov. 

Každá dotknutá osoba môže kontaktovať zodpovednú osobu s otázkami týkajúcimi sa spracúvania jej osobných údajov a uplatňovania jej práv podľa zákona NR SR č.18/2018 Z. z. nasledovne:

osobne: Levočská 5, 058 50 Poprad v čase od pondelka do piatku o 8:00 -12:00 hod. 

telefonicky: +421 52 7722704 

elektronickou poštou: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. 

Zodpovedná osoba je v súvislosti s výkonom svojich úloh viazaná povinnosťou mlčanlivosti v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. alebo osobitným predpisom.

Vytlačiť E-mail

  • Predch.

Rýchle menu

  • Pokyn RŠ počas COVID
  • Vnútorný školský poriadok
  • 2% z daní - 2022
  • História školy
  • Praktická sestra - o odbore
  • Zdravotnícky asistent DENNÉ - prijímačky 2022
  • Sanitár - podmienky prijatia 2022
  • Ochrana osobných údajov
  • Kedy máme prázdniny

facebook

Partneri

 

facebook

 

aszssr

Meniny má ...

Dnes : Beáta
Zajtra : Peter a Pavol
Pozajtra : Melánia

Info o projekte

otvoreny list

Priepustka

priepustka-S

dobryanjel120x240

poprad

Built with HTML5 and CSS3
- Copyright © 2014 WHALE

Powered by Warp Theme Framework
  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie 2022
    • Zdravotnícky asistent - denné
    • Kritéria prijímacieho konania ZA 2022 AKTUÁLNE
    • USMERNENIE K PRIHLÁŠKE NA PRIJÍMACIE KONANIE 2022
    • Kritéria prijímacieho konania PS/ZA 2023/2024
    • Sanitár 2022
    • Oznam o konaní SAN 2022
    • Podmienky prijatia SAN 2022
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie 2% DAŇ
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2022
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov