logo


  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie 2022
    • Zdravotnícky asistent - denné
    • Kritéria prijímacieho konania ZA 2022 AKTUÁLNE
    • USMERNENIE K PRIHLÁŠKE NA PRIJÍMACIE KONANIE 2022
    • Kritéria prijímacieho konania PS/ZA 2023/2024
    • Sanitár 2022
    • Oznam o konaní SAN 2022
    • Podmienky prijatia SAN 2022
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie 2% DAŇ
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2022
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov
    • Zabudli ste heslo?
    • Nepamätáte si používateľské meno?
    • Vytvoriť účet

logo

  • Domov
  • O škole
  • Informácie po prijímacích skúškach
  •  facebook facebook
  • Projekt IROP-Z-302021K060-223-14
  • Kontakt
  • Webmail
  • Žiacka knižka
  • Rozvrh hodín - SUPLOVANIE
  • Rozvrh hodín
09 máj2022

Informácie po prijímacích skúškach

Written by Stano Čopík.

Riaditeľ školy zverejní zoznam uchádzačov podľa výsledkov prijímacieho konania na webovom sídle školy: www.szspp.sk a na tabuli oznamov školy dňa 18. mája 2022. Zoznam bude obsahovať poradie uchádzačov s vopred prideleným kódom zoradených podľa celkového počtu bodov získaných pri prijímacom konaní a informáciu, či uchádzač vykonal prijímaciu skúšku úspešne alebo neúspešne. Vo výsledkovej listine bude povolený počet prijatých žiakov oddelený čiarou - 59 (povolený počet prijatých žiakov je 60 ale jedno miesto je rezervované, pretože jeden uchádzač sa nezúčastnil prijímacích skúšok zo zdravotných dôvodov a bude konať skúšky v náhradnom termíne). Uchádzači, ktorí splnili podmienky na prijatie bez prijímacej skúšky sú zaradení na začiatku výsledkovej listiny.

Úspešný – prijatý uchádzač

1. Riaditeľ školy rozhodne o prijatí, informuje o tom zákonných zástupcov uchádzača cez informačný systém základnej školy EduPage a rozhodnutie doručí zákonným zástupcom poštou do 18.mája 2022.

2. Zákonný zástupca prijatého žiaka doručí potvrdenie o nastúpení alebo o nenastúpení žiaka na štúdium na strednej škole v čase od 18. mája 2022 do 23. mája 2022 do 23:59 hod. Rozhodujúci je dátum doručenia strednej škole.

2.1. Toto potvrdenie zákonný zástupca uchádzača môže doručiť cez informačný systém základnej školy EduPage, odoslaním naskenovaného a podpísaného tlačiva e-mailom: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., poštou na adresu školy: Stredná zdravotnícka škola, Levočská 5, 058 50 Poprad, do elektronickej schránky školy, osobne na sekretariát riaditeľa školy alebo do poštovej schránky školy umiestnenej na vchodových dverách. Potvrdenie podpisujú obaja zákonní zástupcovia. V prípade, že rodičia doručili riaditeľovi školy spolu s prihláškou aj vyhlásenie o tom, že podpisovať bude len jeden zo zákonných zástupcov - v tom prípade podpisuje len zákonný zástupca uvedený vo vyhlásení

2.2. Nedoručenie potvrdenia o nastúpení alebo nenastúpení žiaka sa považuje za nezáujem o štúdium v našej škole a rozhodnutie, ktorým bol žiak prijatý sa stáva neplatným.

2.3. Tlačivo potvrdenia o nastúpení/nenastúpení žiaka na štúdium prikladáme ako prílohu rozhodnutia o prijatí alebo ho nájdete na web stránke našej školy v časti O ŠKOLE – KRITÉRIÁ PRIJÍMACIEHO KONANIA ZA 2022 AKTUÁLNE.

3. V prípade požiadavky na ubytovanie v školskom internáte - ubytovanie všetkým žiakom stredných škôl v Poprade a okolí poskytuje Školský internát, Karpatská 9 v Poprade. Potrebné informácie sa dozviete na webových stránkach Školského internátu: www.sipop.sk

3.1. Žiadosť na školský rok 2022/23 môžete vyplniť a odoslať online alebo vyplniť priložený formulár a doručiť ho na Školský internát.

3.2. Návšteva budúcich žiakov 1.ročníka a rodičov na internáte je vítaná.

3.3. Kontakt: Mgr. Mária Rošová, riaditeľka Školského internátu, tel.: 0919 362 800

4. V prípade záujmu o ISIC kartu postupujte podľa sprievodného listu. Objednanie ISIC karty nie je povinné. Ak ISIC kartu chcete, tak vyplnenú a podpísanú žiadosť je potrebné doručiť do školy do 30.júna 2022 buď osobne alebo poštou (pri zaslaní žiadosti poštou 20 eurový poplatok môžete uhradiť až pri nástupe do školy).

Neprijatý uchádzač, ktorý úspešne vykonal prijímacie skúšky

1. Riaditeľ školy rozhodne o neprijatí a informuje o tom zákonných zástupcov uchádzača cez informačný systém základnej školy EduPage a rozhodnutie doručí zákonným zástupcom poštou do 18.mája 2022.

2. Uchádzači, ktorí budú neprijatí pre nedostatok miesta, majú možnosť byť prijatí na miesta uchádzačov, ktorí sa nezapíšu alebo pošlú potvrdenie o nenastúpení.

3. Ak sa uvoľní miesto, pretože prijatý uchádzač odovzdá škole potvrdenie o nenastúpení (vyberie si inú školu), vydá riaditeľ školy nové rozhodnutie (v autoremedúre) o prijatí uchádzača, ktorý je pod čiarou.

4. Dôležitým predpokladom na prijatie v autoremedúre je fakt, že zákonný zástupca podá v zákonnej lehote odvolanie proti rozhodnutiu riaditeľa školy o neprijatí, čím potvrdzuje pretrvávajúci záujem o štúdium.

4.1. Zákonný zástupca môže podať písomné odvolanie až po doručení rozhodnutia o neprijatí a to v lehote do 5 dní odo dňa jeho doručenia.

4.2. Vzor odvolania proti neprijatiu nájdete na konci týchto informácií.

4.3. V odvolaní proti rozhodnutiu o neprijatí uchádzača na strednú školu je nutné uviesť tieto údaje: • meno, priezvisko a adresu zákonného zástupcu (aj telefónne číslo), • číslo a dátum vydania rozhodnutia o neprijatí, • dátum doručenia(prevzatia) rozhodnutia o neprijatí, • meno a priezvisko žiaka/žiačky aj s dátumom narodenia, • miesto, dátum a vlastnoručný podpis.

4.4. Ak riaditeľ školy nezistí dôvody na zrušenie svojho rozhodnutia o neprijatí, postúpi odvolanie zriaďovateľovi školy (Prešovský samosprávny kraj) odvolaciemu orgánu v druhom stupni na preskúmanie obsahu rozhodnutia a odvolania. Ten následne potvrdí alebo nepotvrdí rozhodnutie riaditeľa školy. 

Neprijatý uchádzač, ktorý neúspešne vykonal prijímacie skúšky

1. Riaditeľ školy rozhodne o neprijatí a informuje o tom zákonných zástupcov uchádzača cez informačný systém základnej školy EduPage a rozhodnutie doručí zákonným zástupcom poštou do 18.mája 2022.

2. Uchádzač, ktorý bol v prijímacom konaní neúspešný (v niektorom z testov získal menej ako 15 bodov) nemôže podať odvolanie.

Mgr. Miroslav BEDNÁR, r.š.

Vytlačiť E-mail

Rýchle menu

  • Pokyn RŠ počas COVID
  • Vnútorný školský poriadok
  • 2% z daní - 2022
  • História školy
  • Praktická sestra - o odbore
  • Zdravotnícky asistent DENNÉ - prijímačky 2022
  • Sanitár - podmienky prijatia 2022
  • Ochrana osobných údajov
  • Kedy máme prázdniny

facebook

Partneri

 

facebook

 

aszssr

Meniny má ...

Dnes : Lýdia
Zajtra : Anabela
Pozajtra : Jana

Info o projekte

otvoreny list

Priepustka

priepustka-S

dobryanjel120x240

poprad

Built with HTML5 and CSS3
- Copyright © 2014 WHALE

Powered by Warp Theme Framework
  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie 2022
    • Zdravotnícky asistent - denné
    • Kritéria prijímacieho konania ZA 2022 AKTUÁLNE
    • USMERNENIE K PRIHLÁŠKE NA PRIJÍMACIE KONANIE 2022
    • Kritéria prijímacieho konania PS/ZA 2023/2024
    • Sanitár 2022
    • Oznam o konaní SAN 2022
    • Podmienky prijatia SAN 2022
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie 2% DAŇ
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2022
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov