logo


  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie
    • Praktická sestra - denné
    • Kritéria prijímacieho konania 2020
    • Sanitár
    • Oznam o konaní SAN 2020
    • Podmienky prijatia SAN
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov
    • Zabudli ste heslo?
    • Nepamätáte si používateľské meno?
    • Vytvoriť účet

logo

  • Domov
  • Projekty
  • Lanovkou k vrcholu úspechu
  • Projekt IROP-Z-302021K060-223-14
  • Kontakt
  • Webmail
  • Žiacka knižka
  • Rozvrh hodín - SUPLOVANIE
  • Rozvrh hodín
01 feb2020

Lanovkou k vrcholu úspechu

Written by Stano Čopík.

logo financovanie vlajka vpravoPrečo lanovkou k vrcholu úspechu? Škola sa nachádza pod Tatrami a lanovkou sa dostaneme na Lomnický štít. Našou ambíciou je, sa dostať na úroveň top európskych škôl poskytujúcich zdravotnícku starostlivosť. Cieľom internacionalizácie SZŠ Poprad je vytvoriť kvalitatívne hodnotné prostredie pre medzinárodnú spoluprácu na domácej pôde a zároveň budovať funkčné väzby na partnerské inštitúcie v medzinárodnom kontexte. Tento cieľ by sa mal v rámci tohto projektu splniť. Po kurze Benchmarkingu zlepšiť riadenie školy v pedagogickej oblasti. Kľúčové oblasti, ktoré plánujeme aj prostredníctvom projektu naplniť: 1. Odborné vzdelávanie pedagogických zamestnancov školy v súlade s požiadavkami na zavedený odbor praktická sestra, 2. Spolupráca škôl v oblasti riadenia a manažmentu školy.

Projekt sa skladá z dvoch častí - zapojenie troch dvojčlenných pracovných skupín učiteľov odborných predmetov do stáží zameraných na job shadowing a z účasti člena vedenia školy aj učiteľky na kurze Benchmarking, ktorý je zameraný na proces porovnávania školského procesu na našej škole s porovnateľnými procesmi vo vybraných školách EÚ. Hlavným cieľom prvej aktivity je získavanie pedagogických zručností a ich prenos, osvojenie si nových efektívnych metód, profesijný i osobnostný rozvoj zúčastnených pedagógov, zvýšenie motivácie v pedagogickej praxi a zdokonalenie jazykových kompetencií. Hlavným cieľom druhej aktivity je porovnať školský vzdelávací systém v SR s inými krajinami Európy. Získať poznatky o osvedčených postupoch dobrej praxe od odborníkov a kolegov zo zúčastnených krajín. Účelom je získať informácie, kde máme odchýlky od najlepších, čo pomôže našej vzdelávacej inštitúcii identifikovať a zaviesť zlepšenia. Cieľom nášho snaženia je pripraviť našich žiakov tak, aby boli v budúcnosti úspešní. Hlavným cieľom široko orientovaného prístupu ku vzdelávaniu je: pomáhať žiakom stať sa odborne spôsobilými, schopnými, sebavedomými, nezávislými, sociálne uvedomelými, inkluzívnymi a demokratickými ľuďmi. Nájsť také metódy, ako prinútiť žiaka k prevzatiu zodpovednosti za vlastný proces učenia. Účasť učiteľov a vedenia školy na projekte má významný dopad pri formovaní žiakov a ich flexibilnejšej integrácii na európskom trhu práce. Účastníci projektu: Po stretnutí s učiteľmi sa do projektu zapojilo 6 učiteliek odborného vzdelávania, ktoré budú realizovať aktivitu job shadowing, 1 učiteľka všeobecnovzdelávacích predmetov a zástupca riaditeľa školy.

Projekt je počas 18 mesiacov rozdelený do týchto fáz:

  1. prípravná fáza účastníkov - komunikácia so školami a zosumarizovanie dokumentácie, na kurz preložiť do anglického jazyka profil absolventa školy a základné vymedzenie školy,
  2. účasť a absolvovanie 3 turnusov job shadowingu - dva v Českej republike a jeden v Slovinsku.
  3. účasť a absolvovanie kurzu Original Best Practices Benchmarking courses: : 19 – 25 Apríl 2020 (Helsinki-Tallinn). Kurz prebieha 7 dní,
  4. diseminácia projektu,
  5. záverečné vyhodnotenie projektu.

Priamy dopad na účastníkov :

  • Podpora profesionálneho rozvoja a celoživotného vzdelávania prostredníctvom inovatívnych a praktických zručností,
  • Výmena skúseností medzi pedagógmi v Európe,
  • Rozvoj učiteľov v oblasti odborného vzdelávania získaním skúseností na základe pozorovania pedagógov na partnerskej škole,
  • Implementovanie efektívnych vyučovacích metód do vyučovacej praxe,
  • Rozšírenie vlastnej európskej siete kontaktov.

Výstupy:

  1. Publikácia job shadowingu zahrňuje koncepciu vzdelávania v danej krajine, charakteristiku školy, systém organizácie práce na praktickom vyučovaní, podmienky žiakov na vzdelávanie, študijné odbory a ich obsah. Prílohou publikácie sú vybrané vyučovacie hodiny alebo aktivity na hodinách, ktoré môžeme chápať ako prenos inovácií. Témy a efektívne metódy budú zapracované do učebných osnov odborných predmetov.
  2. Prípadová štúdia so zameraním na odchýlky od najlepších a zavedenia zlepšenia na dvoch úrovniach. Jedna úroveň je pohľad učiteľa na vyučovací proces, sumarizácia príkladov dobrej praxe na navštívených vyučovacích hodinách a ich zavedenie do našej praxe. Druhá úroveň je z pohľadu vedenia školy, sumarizácia príkladov riadenia školy a návrh stratégie.

Šírenie výsledkov :

  1. Informácie o projekte a jeho realizácii : priebežne na projektových stretnutiach a stretnutiach manažmentu školy, Web stránke školy: www.szspp.sk,
  2. Workshopy,
  3. Využitie efektívnych vyučovacích metód, metóda virtuálnej reality, modelové prípady prvej pomoci sa stanú súčasťou vyučovacieho procesu,
  4. Tvorba publikácií

 

1.stáž – partnerská škola Střední zdravotnická škola Praha

Termín : 20.október 2019 – 25.október 2019

Účastníčky : PhDr. Mária DOBROVSKÁ a Mgr. Jana DUNAJČANOVÁ

http://szspp.sk/index.php/o-skole/1451-erasmus-v-prahe

prezentácia partnerskej školy – prezentácia Praha

 

2.stáž – Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Mladá Boleslav

Termín : 10.november 2019 - 15.november 2019

Účastníčky : PhDr. Andrea KAKALEJČÍKOVÁ a Mgr. Ľuboslava LOPUCHOVÁ

http://szspp.sk/index.php/o-skole/1465-mobilita-ucitelov

prezentácia partnerskej školy – prezentácia Mladá Boleslav

Vytlačiť E-mail

Rýchle menu

  • Pokyn RŠ počas COVID
  • Vnútorný školský poriadok
  • 2% z daní
  • História školy
  • Praktická sestra - o odbore
  • Praktická sestra DEN - prijímačky 2020
  • Sanitár PRIJÍMAČKY 2020
  • Sanitár - podmienky prijatia 2020
  • Ochrana osobných údajov
  • Kedy máme prázdniny
  • Mailové adresy učiteľov

Info o projekte

otvoreny list

Otvorený list riaditeľa školy

otvoreny list

Meniny má ...

Dnes : Bohuš
Zajtra : Alfonz
Pozajtra : Gašpar

Priepustka

priepustka-S

dobryanjel120x240

poprad

aszssr

Built with HTML5 and CSS3
- Copyright © 2014 WHALE

Powered by Warp Theme Framework
  • Domov
  • O škole
    • História školy
    • Z histórie školy
    • Mimoškolské aktivity
    • Študijné odbory
    • Praktická sestra
    • Zdravotnícky asistent
    • Sanitár
    • Odborná zložka
    • Praktické vyučovanie
    • Odborné predmety
    • Zamestnanci školy
    • Zamestnanci
    • Zloženie predmetových komisií
    • Prijímacie konanie
    • Praktická sestra - denné
    • Kritéria prijímacieho konania 2020
    • Sanitár
    • Oznam o konaní SAN 2020
    • Podmienky prijatia SAN
  • Projekty
    • Lanovkou k vrcholu úspechu
    • Minútová motivácia
    • Hospic Citadela 2015
    • Nebojte sa Včielky Maji 2013
    • Hospic Citadela 2008 - 2013
    • S.E.R.P.E.N.T. 2010 - 2011
    • W.Š.E.V.E.D. 2010
    • Leonardo 2010
    • Bobrov úsmev 2009
    • Obelix 2008
    • Leonardo 2007
    • Socrates 2003-2006
  • Zo života školy
    • Rada školy
    • Rodičovské združenie
    • Krúžková činnosť
    • Študentský časopis
    • História a súčasnosť
    • Aktuálne číslo
    • Archív starších čísel
    • Štúrovo pero
    • Žiacka školská rada - ŽSR
    • Členovia ŽSR
    • Aktivity ŽSR
    • Štatút ŽSR
    • Školská knižnica
    • Smernica
    • Výpožičný poriadok
    • Štatút knižnice
  • Info
    • Povinné zverejňovanie informácií
    • Všeobecné informácie PZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2021
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2020
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2019
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2018
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2017
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2016
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2015
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2014
    • Informácie
    • Kedy máme prázdniny
    • Výchovný poradca
    • Hodnotiaca správa
    • Info o maturite
    • Všeobecné info
    • PČOZ
    • TČOZ
    • Zmluvy, objednávky, faktúry 2013
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2012
    • Faktúry, objednávky, zmluvy 2011
    • Ochrana osobných údajov
    • Základné informácie
    • Kontaktné údaje úradu
    • Informácie o spracovaní OÚ
  • Klub absolventov
    • Štatút Klubu absolventov
    • Výbor Klubu absolventov
    • Registračný formulár
    • Realizované aktivity
  • Kurzy a doškoľovanie
    • Preškoľovanie zdravotníckych pracovníkov
    • Úvod k preškoľovaniu
    • Obsah preškoľovania
    • Kurz prvej pomoci
    • Všeobecné info
    • Prihlášky na kurz
    • Otázky na skúšku
  • Absolventi
    • Stretnutia absolventov